tisdag 1 december 2009

Ingen modebloggare har en så crappy kamera

Jag hade tänkt skriva det här inlägget långt innan det nu faktiskt blev skrivet, men jag tog mig tydligen en behövlig tupplur ikväll. Hela dagen har jag varit på språng, lite bus i skolan och sedan gymet och stan. Så fort man lugnade ner sig och la sig ner så poff hade jag slocknat. Skönt visserligen. Har en hel del sömnskuld. Fast tuppluren gör nu att jag har än mer pluggskuld. Illa.

Efter gymet idag (vilket jag kommer att känna av imorgon hoppas jag) så gick jag och Maria in på Cubus och kikade. Nu när julkalendrar och likartat har kört igång så tänkte jag väl testa Cosmopolitans 24 grejer man kan göra. Idag var det välja ut en juldoft. De ville såklart att man skulle spenderaspendera, men jag tänkte väl bara att man kunde gå runt och kika och lukta på fantastiska dofter. Christina Aguilera's nya "By Night" är helt klart en favorit.

I övrigt läggs två tröjor från Cubus på min önskelista.


Och den här gick på 70 spänn så jag köpte den. Tjusig.



Men nu borde jag plugga. eller sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar