onsdag 5 maj 2010

Bra dag

Trots trötthet, kaos och stress så skulle jag nog summera det här som en bra dag.
  • Projektarbetet gick bra, ska bara fixa så fotnot syns längst bak i källorna, mer än så behöver jag inte fixa.
  • Min bok kom idag och den är över förväntan helt fantastiskt vacker!
  • Så gott som allting är klart inför examensutställningen, med märkning och hela kitet.
  • Jag har hallonsaft.
  • Jag har haft ett mysigt styrelsemöte.
  • Jag är inte supernervös inför uppkörning imorgon.
  • Oscar kommer snaaart, jag vill kramas.
  • Jag är på gott humör helt enkelt.
Det finns några mindre och större grejer också, men jag hann glömma dem när jag öppnade internet.

Dagens pepp: Skriv en dikt om dig själv, varför just du är en så fantastisk människa. Häng upp den på kylskåpet/spegeln/väggen/någonstans där du ser den ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar