torsdag 7 oktober 2010

Det där med prioritering

Som en parantes så är jag riktigt kass på att prioritera. Jag borde fixa skolgrejer, men icke. Jag läser Planerade skrivelser och propositioner 2010/11 av rent intresse.

Integrations- och jämställdhetsdepartementet
Riksdagsbehandling i höst

Riksdagsbehandling senare under riksmötet
75. Ny lag om leksakers säkerhet November

Tänkte att det kunde vara intressant att se vad som görs under departementets sista halvår.
Sen finns det hur mycket som helst annat som verkar skumt, men det spammade jag facebook med.

1 kommentar:

  1. Hej... Allt bra?
    Är du tävlingsintresserad?

    Jag har igång massa tävlingar nu
    & det kommer in nya titt som tätt.

    Var gärna med och tävla =)
    --> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

    Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..
    Ta hand om dig =) Kramar // Millah

    SvaraRadera