torsdag 21 oktober 2010

dina andetag i min nacke

Jag har rätt många smågrejer som jag är lite OCD kring, typ att jag inte tycker om när folk andas i mitt ansikte eller på mina händer. Eller höra folk andas. Något som dock aldrig slutar vara mysigt är ju just andetag i nacken, men kanske det handlar mer om den där varma morgonstunden då luften är kall men man söker sig nära och tar del av varandras kroppsvärme?
Att någon flåsar en i nacken är nog bara en liten del.

Ikväll var det meningen att jag skulle hänga med den här typen:



Men filmen och popcornen får ligga kvar på hyllan medan han studerar. Dålig stil.

Jag tittar på de få bilderna som togs på vår tvåårsdag förra veckan och får oscar-cravings, men det är väl bara att suck it up och göra något nyttigt på min sida av stan.

Finklätt varé här!


Present från älskling. Innehållet visar jag dock inte upp ;)


Chalopsi hittar en ny hatt.

1 kommentar:

  1. Vad kul att vara hobbyvegetarian! Sidan har jättebra recept, själv tycker jag att de varma förrätterna innehåller bäst recept, men man får ju göra större recept för att bli mätt ^^

    Jag saknar räkor, funderar på att fuska ikväll och äta räkor med aioli ikväll :)

    SvaraRadera