tisdag 5 oktober 2010

Ja jag borde gå men köttet är svagt

Säkert har släppt ett nytt album och jag tycker det är himla mysigt att dricka te och bara lyssna på musik. Så efter superpluggerier så blir det nog såå. Jag är dessutom grymt sugen på att laga någon mysig mat, typ ugnspannkaka, men då måste jag handla igen och det känns ju lite jobbigt. Dessutom har jag massa quornfärs och låtsaskorv redan. Jaja.





Kan jag få ett tal på torget 
Kan vi bygga upp nåt nytt 
Jag vet inte vad det nya är men bättre än det här 
Får man sluta vara hård 
Får man luta sig mot nån
Kan du bygga en låg scen så man får se folk i ögonen 

Om det inte finns himmel Fredrik 
Varför föddes man snäll
Det här är mina armbågar Fredrik
Jag ska vässa dom ikväll 
  Säkert - Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar