torsdag 3 februari 2011

Favoritpryl

Fotoutmaningen fortsätter!
Eftersom det är så himla svårt att välja favoritpryl då vi så ofta går efter vad vi har mest användning för, så valde jag med hjärtat istället. Visserligen skulle jag inte klara mig länge utan mobil, dator, säng och så vidare men mitt val är den som ligger mig närmast om hjärtat. Den råkar också ligga närmast mig när jag sover.

Tillåt mig presentera... Hunden.



Den har inget namn. Inge kön heller för den delen, ena dagen hon andra dagen han. Jag minns inte när jag köpte den och har inga oförglömliga ögonblick kopplat till djuret. Det är en hund som är mjuk och gosig att ha mot magen då man sover. Oh yes, ni läste rätt. Jag sover med gosedjur. Men äh, jag är ju en bebis ändå. När jag har ett ligg här så brukar den faktiskt få sova i fotändan. Eller golvet. Eller under sängen. Eller i fåtöljen.

Var den nu hamnar i stridens hetta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar