måndag 29 augusti 2011

Jag kunde inte hålla mig

... och därför är halva paketet med tefat-godis på bilden redan uppätet.

Idag åkte jag in till Boden för att hänga med en cool Emelee. Vi hängde och klängde och käkade en lunch. Jag  var på humör och lyckades därför köpa grejer!

Från Dollarstore lyckades jag kirra hem:
* Två sminkpenslar/borstar
* Tefat-godis som enligt många smakar papper. Vilket är vad jag gillar
* Ett färgglatt randigt kollegieblock
* Ett kit med reseflaskor/burkar och en liten sprayflaska. Jag behöver sprayflaskan till Alun-deo, burkar till oliv/solros-olja och så vidare.
* Två tetrapack iste. Jag har ingen aning om hur det smakar. Gott, hoppas jag.


Från coop fyndade jag:
* Balsam från Tres-semme. Jag hoppas det lever upp till Coop-xtra standarden, för det var det bästa balsamet någonsin! Dessutom har jag 900 ml av den nya...
* Fler fina kollegieblock med löv på!

Till sist var jag slösaktig och unnade mig en BH som faktiskt passade till skillnad från alla andra jag någonsin haft på mig. Seriöst, jag ska sy om alla så att de också blir 65 i omkrets. Gått runt och ryckt och knölat i 70B när det fanns något så fantastiskt som 65C! (fast den är nästan för liten, men jag vågar liksom inte vara en D-brud.)

Jag förstår att ni är oerhört intresserade. Vad var ert senaste inköp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar