onsdag 24 augusti 2011

Jag måste bara berätta

... vad jag missade i förra inlägget!  (Palla redigera och skriva om, lol)

Jag har aldrig störts av hålen i byxorna, eftersom de inte är uppenbara för andra än hålen berör (easy access). när de blir såhär stora som de blivit i mitt senaste par jeans så klipper jag bara av de till shorts, om de är sköna nog. Korta/långa nog skiter jag i. Är det varmt så är det. Tänker inte svettas bara för att någon tycker det är opassande att se mina lår. Lägg en filt över huvudet då. Om man ändå inte bryr sig om att det är för varmt med kläder.

Off-track blev det kanske. I alla fall. Det jag stör mig på just precis nu med att det är hål är att jag alldeles nyss hittade en finne. Alldeles nedanför rumpan. Min fästman* skulle förmodligen inte ens hitta den, men vetskapen om dess existens stör mig. Så olägligt.

Och kom inte att påstå att jag är äcklig som har finnar på någon annan plats än i ansiktet, jag vet minsann att du också har en guling som bara väntar på att klämmas mitt på stjärten.

*jag återkommer med det i ett annat inlägg, men hehe det har varit händelserika dagar! (maria, jag vet att du tycker jag är boeg nu.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar