tisdag 30 augusti 2011

När jag fyllde 20 år

Det har ju varit rätt mycket på senaste tiden så bilderna från min födelsedag (12:e augusti) har inte kommit upp än. Dessutom var jag alldeles för upptagen med att ha roligt! Men nu så kommer en lång redovisning av den fantastiska dagen! (i bilder, givetvis)

När jag vid lunchtid anlände till Jalle var det framdukat kex, ost, vin och pizza-slices. Ganska direkt efter att ha käkat så hade Oscar anordnat (han planerade hela dagen!) en fiskedamm.

Nöjd fiskare!

Ännu en mycket nöjd fiskare!

"The deep one" måste slaktas efter  avslutad fiskedamm


Han ser dock mycket nöjd ut!
Efter fiskedammen dukades det fram fika och tomtebloss. Jag fick ta mig en närmare titt på presenterna, vilka jag alla älskade!











Efter det åt vi trerättersmiddag som var så god att jag inte ens hann fota.
Förrätten bestod av toast med laxröra och löjrom.
Huvudrätten var grillat kött, svamp, paprika och egengjord potatissallad med rödlök och annat jag inte vet.
Efterrätten var crème brûlée.

Sen blev det finhäng och trevligheter. Vi avslutade kvällen med en snabbsväng på nodo (eventen där kommer en annan gång.) och senare någon fest.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar