torsdag 9 april 2009

För dig ska jag göra det tusen gånger om

Det har känts som en lång vecka, men äntligen är påsklovet här.  Tyvärr har jag dragit på mig en illasinnad förkylning och har ingen energi alls. Det blir ett horisontellt lov, men det är skönt det med. Förhoppningsvis så kanske jag skaffar katt och de två veckorna utan Oscar blir mindre ensamma och lång tid efter det. Har kollat runt på blocket litegrann och fann en sötnos som jag verkligen fastnade för.

Diesel söker akut nytt hem

I övrigt så blev det en spontan resa till Stockholm i helgen. Där fick jag SSU’s nya bok/häfte om Systerskapande, vilken verkar helt fantastisk om man ska sätta igång ett tjejnätverk, vilket jag jättegärna vill. Men som oftast numera räcker inte tiden till så jag får nog höra runt lite om någon annan vill ta på sig ansvaret, som inte ens är särskilt stort. Men det blir ett senare problem!
Just nu tänkte jag göra en smoothie och mysa i soffan, ensam tråkigt nog, framför en film.

Ovärderligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar