tisdag 13 april 2010

Busy busy busy bee

Ja se nu räckte det inte med ett "busy". Jag har inte skrivit på flera dagar då jag faktiskt ägnat mig åt så mycket viktiga och roliga saker den senaste tiden! Jag har nämligen varit på SSU Norrbottens distriktsårskonferens, en massa roliga seminarier och sedan Socialdemokraterna Norrbottens distriktårskonferens. Igår tog en väldig massa möten upp min tid och jag prioriterade skolarbetet och sömnen.

Men nu sitter jag och fryser som en blöt hund och tänkte börja dra mig mot skolan. Det är nog dags att ta fram vårjackan, tror jag minsann.

Senare ska jag nog ta mig tid (det är inte lätt när det är slutspurt i skolan) och skriva ner några tankar jag haft kring politiken på sistone. De har varit många.

Bilder från DÅKen kommer senare!

1 kommentar:

  1. Vår jacka? Vad hette det du har haft hela vintern? förvårjacka?

    SvaraRadera