måndag 5 april 2010

En ängel i mitt rum

Nu är jag tillbaka i Piteå och när jag kliver in genom dörren ser jag ett mystiskt paket på min dörrmatta. Det står mitt namn skrivet och något märkligt silvrigt sticker upp ur det. Utan att ens kolla resten av posten eller ta av jackan river jag upp paketet.
Det visade sig att jag verkligen ska skatta mig lycklig för mina vänner. En av dem, Emelie, har hittat på superfint buuus och skickat mig den här humörhöjaren!

I paketet hittade jag en superfin skyddsängel samt en ihopvikt affisch där det står massor av snälla saker om mig! De båda åkte direkt upp på väggen, affischen fick hamna bredvid resten av mina "må-bra"-saker. Snart är det en hel pepp-vägg!



Dagens pepp: Skriv ett brev till någon du uppskattar. Det behöver inte vara långt, ett "Jag tänker på dig" räcker gott för att förgylla någons dag. Nästa pepp kanske blir när personen gör likadant?

1 kommentar: