torsdag 22 april 2010

Utmattning

Med projektarbetesrapporten inlämnad, en bok publicerad, ännu en fas klar till körkortsteorin och en jämförande analys skriven den här veckan (med feber) så har jag bara psykologi B rapport att skriva ikväll, ett PM, läxor i religionen, svenskauppgifter i miljoner (rester) och så vidare och så vidare. Jag kunde inte ens hålla mig vaken under ssu-mötet ikväll.

trött? Jag? bara lite sådär litegrann kanske kanske.
Jag vill sova. Men imorgon blir det att stiga upp tidigt för att tvätta och packa, sen svenska nationella prov, sen två delar till på repetitionsfasen och sen kurs hela helgen då jag ska försöka göra bort lite skolarbete.
Vem sa att livet skulle vara enkelt.

Jag vet att jag gnäller mycket, men det är såhär det ser ut. Utan att ens låta det minsta negativ. DÄRFÖR ska jag läsa "Smuts" av Katarina Wennstam i badkaret.

Dagens pepp: Bada! Om det är äventyrsbad, plaskerier på duschgolvet eller en iskall tur i en sjö - plaska på! Jag föredrar tända ljus och mys-musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar