onsdag 14 april 2010

Helt otroligt fantastiskt.

Den senaste tiden har paniken gått på högvarv på grund av projektarbetet. Som det ser ut nu så är själva arbetet klart, men rapporten kvar. Men rapporten är ju lätt som en plätt jämfört med vad jag våndats med hur länge som helst! Det är så extremt otroligt skönt och jag kan inte fatta att det är klart.

Titeln är "Hon gick med hösten" och kommer att finnas tillgänglig inom kort att ladda ner som PDF-fil eller köpa i pocket-format. Mer information om det när det är klart. Eftersom det inte är sänt till tryck än och jag tänkte finjustera de närmsta dagarna så skulle jag uppskatta om någon vill läsa och kommentera? Skriv en kommentera och lämna en mailaddress så skickar jag den. (Den är kort, så det tar inte alltför lång tid att läsa och tänka lite.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar