måndag 15 februari 2010

Att ätas eller bli ätats

Det är minsann djungelns lag, hörde jag idag, hoh. Oj vad jag har skrattat idag. Hela klassen verkade på härligt oseriöst humör. Det är nog värmen och solskenet som gör det. Idag hittade vi på buuus och jag borde vara lite seriösare när jag arbetar men jag gör en minijordglob av silkespapper och en jättefjäril av ståltråd. Woho. PYSSLAAAAA AAARGH. Nej alltså himla fint, faktiskt. Igår var det minsann alla hjärtans dag och jag kände att jag inte orkade uppdatera. Hela helgen har varit väldigt underhållande och igår myste jag ner mig i sängen med mjukisbyxor och smöriga filmer. Tecknat och romantik och sånt fint, ni vet. Långa samtal med finaste så klart och lite sorbet.

I övrigt har jag tillsammans med styrelsen för SSU Piteå pillat ihop verksamhetsplanen som medlemmarna spånade på i torsdags och det här kommer nog bli ett grymt år. Sedan blev det kaffedrickande på Nodo med Luul vilket var himla trevligt. Alltifrån snusk till spöken hinner avhandlats över påtåren.

Nu är det väl bara att chilla ner med lite skön musik, peppa debatt i pite fm nästa vecka och så Thomas Di Leva imorgon på utbildningsmässan. Kom och besök SSU's mysiga monter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar