tisdag 2 februari 2010

HTML, tandtråd och skandalerna

Visst är det alldeles för sent men jag ska sova alldeles alldeles strax. Jag kände bara att jag ville göra klart lite. Fler saker står på kö men numera tänkte jag prioritera sömnen istället för alla måsten. Det är klart det är lite jobbigt att tänka annorlunda, men hey i slutändan är det jag som vinner på det. Så istället för att efterhärma grabbarnas start-stopp-tekniker, de i sängen och jag i livet (de har nog roligare), så tänkte jag väl försöka hålla ett jämnt tempo som jag orkar med. Då kanske det inte jämt är 150 %, men mitt huvud uppskattar det. Migränen besöker mig sällan numera.

Men det var ju faktiskt inte det jag satt och funderade på nu under kvällen. Jag vet väl inte vad jag funderade på. Ni vet när tankarna bara går runt runt runt och en vet bara inte vars de hamnar i slutändan. Kanske är jag trött.
Det kanske inte märks sådär supermycket men det är en mindre uppdatering av bloggen. Jag är ingen hejare på html och det är verkligen rena grekiskan för mig, men med lite google-hjälp och koncentration så blev det ändå något. Jag fuskade massor, såklart.
Sedan har jag också suttit och läst skvaller om bloggerskorna. oh dear. Jag behövde något att göra medan jag tandtrådade.

Never Shout Never – She's Got Style
Så himla fin ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar