tisdag 9 februari 2010

Regression

För att kompensera mina vuxenpoäng så känner jag att jag behöver mina perioder då jag är extremt barnslig. Nu är det en sådan. Jag kan inte påstå att det är lägligt, då jag egentligen vill bli klar med massor av saker jag borde göra, men det är som att en dag vaknade jag helt enkelt med en femårings hjärna. Jag ritar istället för att läsa miljoner sidor om krig och död och skräckvälde och giljotiner. Visserligen är jag inte så stressad över provet. Det känns som att jag kan det. Jag vill mysa, men finaste åker iväg till långt bortom bergen och jag kan inte följa. Istället ska jag ha historie- och psykologiprov. Inte alls lika kul som tanken på långa promenader, hand i hand och vackra vyer. Jag som inte ens gillar natur och sånt.

Jag vill nog bada ikväll, om jag blir klar i tid. åååh badankor vill jag ha.

Jag vill inte växa upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar