torsdag 11 februari 2010

Obetingad stimulus och cream cheese chips

Jag kände mig som Pavlov's hund när jag stod på affären tidigare ikväll. Så det blev chips. Fy fy. Jag som inte ens hinner träna numera. Men allt är ju så himla otajmat.
Ikväll har vi i alla fall haft SSU medlemsmöte. Skön stämning och en hel del hann bli avhandlat. Nämnder, fullmäktige, distriktsstyrelsen, distriktårskongresser och så en teckning med en mullvad och ett äpple. Det känns kul att se folk engagerade och vilja ta sig framåt, vara med!
Jag känner mig lite hönsmammig, men åh så mysigt det är ändå.

Nu måste jag plugga psykologi och jag är inte det minsta sugen. Jag var på biblioteket idag och som vanligt kommer jag ju aldrig hem tomhänt. Så egentligen vill jag helst krypa ner bland täcken med varm choklad och lite "Du behöver inte vara perfekt". Jättebra bok om en vill kunna rättfärdiga en lat kväll. Fast en sådan hade jag ju igår. Så det är väl bara att ta tag i eländet. Freud är ju ändå lite rolig att läsa om.

Ha en fin kväll.

David Sandström Overdrive – These Are The Days

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar