tisdag 2 februari 2010

Ny vänner är som nya skor, man går bäst med de gamla

Den här dagen har faktiskt inte varit så himla dum, trots för lite sömn och mycket att göra. Att inte ha den sedvanliga formlektion-ångesten hjälpte en hel del. Snart är det dags för pillergöra för att göra Audrey Hepburns ansikte på ett glasfat. uuuuh. Jag tänkte försöka klura ut en grej till bilduppgiften också. Inte för att jag måste just precis nu, men det vore nice att göra något fint för en gångs skull. Nej idag måste jag plugga lite historia (trots att provet är en vecka bort, lite framförhållning har aldrig skadat...) och städa lägenheten.
Men jag belönar mig själv med ett nytt avsnitt Nip/Tuck och fruktsallad först. ;D

För en kompis som ska på bröllop i helgen har jag fotat tre klänningar som kan passa tillfället, då det svarta hålet i hennes garderob inte verkar ge resultat.
Alla är storlek small, men jag tycker de är rätt stora. Utom den rutiga, den är size 0, eller storlek 30. så typ xxs eller något sånt. Fast det tror jag inte på, egentligen.



Allison Paige – The End Of The World

Jag saknar Oscar.

3 kommentarer:

  1. Vill du med detta säga att nya vänner är fräschare`?

    SvaraRadera
  2. haha på sätt och vis är de ju det. Fräscha nya perspektiv. Kroppsodören kan ju däremot variera ;)

    SvaraRadera