onsdag 31 mars 2010

Bambi på hal is

Nu har jag klivit upp tidigare än jag är van vid (vi är faktiskt lite bortskämda med sovmorgnar i skolan) och det känns i hela kroppen. Jag dricker snabbkaffe för att bota tröttheten för snart ska jag köra halkbana!
Det känns både stressigt och läskigt att det är så nära uppkörningen nu. Att jag har hunnit det här är ett mirakel med allt annat som händer, sista året på gymnasiet. Mitt projektarbete har fått ligga på is, vilket naturligtvis kommer att få konsekvenser. Som att jag inte kommer att kunna genomföra det om jag inte dör på kuppen av stresspress.

brum.

1 kommentar:

  1. 8D

    "I woke up in the morning feeling like P Diddy".

    Såg klart Gossip Girl!!!!!! OMG
    Pappa ska ta med ett större USB hem från jobbet till vekcan,men jag kan ju ta de två första ikväll?

    SvaraRadera