onsdag 17 mars 2010

Ringeli-ring

Ikväll har jag och två andra suttit på sossestugan och ringt gamla och nya medlemmar för att prata med dem om våra aktiviteter och medlemsavgiften. Det gick alldeles hyggligt, men det kostar på att låta trevlig hela tiden.
Det är dags att starta upp tjejnätverket så snart som möjligt, men jag vill inte ta kål på mig själv i processen så jag kan aldrig ge någon exakt tid på kickstarten. Jag vill kunna gå in i det helhjärtat.
Min ängel till ombudsman har åtagit sig att hjälpa mig med medlemsmötet imorgon så jag kan superplugga projektarbete. Det känns som att jag har en del att ta igen.

Idag hade jag bara en lektion, hur skönt som helst! Fast jag har fortfarande inte ätit middag och känner ingen större motivation att ställa mig i mitt kaoskök. usch säger jag bara.

2 kommentarer:

  1. Åh okej..men om jag nu skulle gå ut,är det okej då? :/ Känns som att ni frågade ju före...

    SvaraRadera
  2. Aw,vad bra :)
    Kalles tror jag, om de har 18...:o Jag vill nog inte om det blir pentan..det är inget kul längre,haha xD

    SvaraRadera