måndag 22 mars 2010

Celebrate the irony

Jag vet inte hur jag lyckas men jag har sysselsatt mig i tio minuter med att bara läsa mailen. Snart är det dags att stänga ner facebook och ta en kvällspromenad till sossestugan. Socialdemokraternas arbetarkommunstyrelse ska ha möte. Innan dess borde jag hinna sätta ihop en dagordning till imorgon då det är SSU Piteås styrelses tur att ha möte och två timmar senare är det delegationsträff inför Socialdemokraterna Norrbottens distriktsårskongress. Oj vad långa ord, oj vad många timmar och oj vad jag borde göra skolarbete.

Tur att jag kan trolla då!

Dagens pepp: Gör något lite wild and crazy, som att hoppa på bord. Jag har hört från säkra källor att det medför en viss känsla av glädje. Bungyjump funkar säkert också, eller att ta en ny väg till jobbet/skolan då och då.

Stacey Kent – Les Eaux De Mars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar