söndag 21 mars 2010

the lips, the teeth, the tip of the tounge

Det är söndag och gårdagen sov jag i princip bort. Stanna inne en lördagkväll och se gossip girl istället. Mysigt. Jag tänkte jobba på lite med projektarbetet, för stressen dödar mig långsamt och ännu värre känns det att jag faktiskt har rätt dålig koll på mitt schema för nästa vecka. Jag vet att det är massa möten men jag vill inte möta verkligheten så jag har inte skrivit in något i min kalender. Det måste jag fixa ikväll.
Men för att förgylla dagen lite utöver det så ska jag gå runt hörnet och beställa pizza, se lite mer skandaler från manhattan's elite och sen ta itu med det jag måste.

Dagens pepp:
Prova något nytt. Något du aldrig vågat testa förut, om så bara en ny smak på pizzan. Det ska jag göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar